
Firmu tvoří především její zákazníci, Trendpark není výjimkou
Honosné prostory, pěkné okolí v drahé čtvrti, nablýskané pozlátko, tak vypadají mnohé firmy. Odborníci upozorní na jejich finanční zázemí a metody podnikání, lidi ve vedení nebo v běžném provozu. To bude berná mince pro ně. Veřejnost si z toho všeho udělá nějaký závěr a podle toho se pak firmě dařit bude, nebo taky ne. V Trendparku mají jasno, firmu tvoří především její zákazníci.
A že jich není málo. Za dobu existence jich prošlo dveřmi firmy více než 1 500. Přání každého zákazníka bylo jiné, avšak snaha firmy stejná. Uspokojit maximum možného, zkusit zázrak, příjemně překvapit. Jak u největší půjčovny elektromobilů v ČR, tak operativního leasingu. V prodeji aut i v individuálních dovozech vozů na míru.
Výše uvedené číslo není jediné. Určitě překvapí 2 miliony kilometrů, které najela elektro flotila Trendpark, zahrnující elektroauta jako Tesla Model S, Tesla Model X, Nissan Leaf nebo Ford Focus Electric. Evropskou unii – a hlavně Evropskou komisi – zaujme jistě číslo na konci odstavce. Ale ruku na srdce, lidi zajímá především zážitek z jízdy, zrychlení, jednoduché ovládaní, ticho a čistý vzduch, které elektromobily přinášejí do našeho života. To jsou jejich nepopiratelné klady. A to číslo? Elektrická flotila Trendpark svou čistou jízdou zatím ušetřila naší planetě 1 500 kg CO2.
Ing. Radovan Burkovič